Pomożemy Ci obsłużyć więcej stolików mniejszym wysiłkiem, jednocześnie pozytywnie wpływając na doświadczenia gości Twojej restauracji.
Goście mogą w dowolnym momencie użyć telefonów, aby poprosić kelnera o podejście do stolika, co zwiększa ich zadowolenie.
Zbieramy wszystkie media społecznościowe w jednym miejscu, aby były łatwo dostępne. Dzięki temu przyciągamy więcej nowych gości do restauracji.
Aby uruchomić aplikację, gość przykłada swój telefon do karty TempoWaiter i natychmiast zaczyna korzystać z systemu - bez dodatkowych kroków!
Stosujemy unikalne rozwiązania, aby zagwarantować się, że nikt nie wezwie kelnera do stolika, przy którym nikt nie siedzi
Menu cyfrowe w aplikacji TempoWaiter to łatwy sposób na przeglądanie dań i napojów za pomocą smartfona. Gosćie mogą szybko i wygodnie dokonać wyboru, nawet gdy restauracja jest zatłoczona.
Turyści często kierują się opiniami przy wyborze miejsca na posiłek. TempoWaiter zwiększa liczbę pozytywnych opinii, które zostawiają goście.
To bardzo proste! Aby zacząć używać aplikacji TempoWaiter, gość po prostu przykłada telefon i skanuje zapewnioną przez nas kartę TempoWaiter. Technologia jest niezawodna i pozwala każdemu posiadaczowi smartfona cieszyć się doskonałą obsługą.
TempoWaiter zapewnia aplikację przeglądarkową dla gości, przeznaczoną do kontaktu z obsługą lokalu, oraz aplikację mobilną/desktopową dla personelu do śledzenia potrzeb klientów na bieżąco.
Dostępnych jest wiele opcji dostosowanych do różnorodnych potrzeb, jednak wszystkie zostały zaprojektowane, aby jak najlepiej wspierać działalność Twojej restauracji za pomocą naszego rozwiązania.
Dla restauracji lub kawiarni, zawiera podstawy niezbędne do uruchomienia nowoczesnej obsługi klienta.
Dla rozwijających się restauracji, chcących zwiększyć efektywność obsługi i zadowolenie gości. Stanowi rozszerzenie planu srebrnego.
Dla dużych restauracji i i sieci lokali, które wymagają kompleksowego rozwiązania do zarządzania obsługą klienta na dużą skalę
Znajdziesz tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania. Jeśli poszukujesz odpowiedzi na inne pytania, dotyczące TempoWaiter, napisz do nas!
Koszty są zależne od wybranego planu subskrypcji. Nie ma dodatkowych kosztów instalacji, a utrzymanie systemu jest wliczone w miesięczną opłatę subskrypcyjną.
Do korzystania z systemu przez obsługę wystarczy komputer, tablet lub telefon.
Oferujemy miesięczny okres próbny, w trakcie którego możesz przetestować system w swoim lokalu i zobaczyć, w jakim stopniu będzie on wspierał Twoją działalność. Podczas okresu próbnego nie przewidujemy personalizacji kart.
Powiadomienia są wysyłane natychmiastowo, dzięki czemu personel może reagować na potrzeby gości w czasie rzeczywistym.
W chwili obecnej TempoWaiter działa niezależnie od systemów POS. Skupiamy się na optymalizacji komunikacji między gośćmi a personelem, co pozwala na efektywniejsze zarządzanie restauracją.
Aktualnie system TempoWaiter nie obsługuje bezpośredniego składania zamówień. Jest to narzędzie umożliwiające gościom zgłaszanie chęci złożenia zamówienia, co personel widzi jako powiadomienie w systemie.
Wyślij do nas swoje pytania lub wątpliwości, a z chęcią na nie odpowiemy.